אלעד: תוקם שכונה חדשה עם מעל 700 יחידות דיור

יוסי אשר 5 Comment on אלעד: תוקם שכונה חדשה עם מעל 700 יחידות דיור

שכנים חדשים הגיעו: יו"ר ועדת התכנון והבניה בעיר אלעד אבי שטרן אומר כי בקרוב תוקם שכונה חדשה בעיר אלעד ובה 700 יחידות דיור לצד בתי כנסת ושטחי ציבור • הוקצתה רצועת שטח ענקית של מבני ציבור, המכילה קרוב לארבעים בתי כנסת, שלושה פארקים גדולים

יו"ר הסיעה. הצביע נגד
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שכונה חדשה תקום בעיר אלעד עם 700 יח"ד, כך מבשר יו"ר דגל התורה בעיר ויו"ר ועדת תכנון ובנייה הרב אברהם שטרן, שבשיתוף פעולה מלא עם ראש העירייה הרב ישראל פרוש הגיעו לבשורה הטובה.

יו"ר הוועדה, אברהם שטרן, מדגיש כי השכונה החדשה תביא בשורות נוספות לעיר, בהן אולם שמחות גדול. עוד הוסיף כי מלקחי העבר נלקחו בחשבון דרישות מיוחדות המתאימות לאופי האוכלוסייה החרדית, דבר שלא נלקח בחשבון בתכנון בניית ערים, ביניהן מיקום ותשתיות לגנרטורים לשבת, אשר ישמשו גם כמענה בשעת חירום לתושבי השכונה. כמו כן הוקצתה רצועת שטח ענקית של מבני ציבור, המכילה קרוב לארבעים בתי כנסת, שלושה פארקים גדולים לרווחת התושבים, מגדל תעסוקה של 20 קומות, ותחנת דלק. וכן הנחה לתכנן מסוף תחבורה וחניון לכלי רכב כבדים אשר ימוקם צפונית לעיר מאחורי הכביש החדש ההולך ונבנה בימים אלו.

יצוין, כי נעשים מאמצים על ידי ראש העירייה בסיועו של יו"ר דגל התורה משה גפני, על מנת לקדם סיפוח שטחים נוספים לעיר, שיהוו בשורה לציבור החרדי של שכונות חדשות וגדולות, עם אפשרויות תכנון לאלפי יחידות דיור נוספות. כמו"כ בירושלים, בני ברק ובית שמש הולכות ונוספות שכונות חדשות.



5 תגובות

מיין תגובות
    1. לא כדאי לגור שם, זה קרוב מאוד למחצבה, כל הבתים באזור סדוקים, יש פיצוצים כל יום, הדירות בסכנה, השכונה לא תשרוד

  1. 4

    השכונה החדשה אמורה לקום קרוב מאוד למחצבת נחשונים, מרחק של כמאה מטרים, כל היום פיצוצים רעידות, סדקים בכל הקירות, כל תושבי האזור סובלים מכך נוראות, אבק חסר תקנה, לא כדאי לבוא לגור שם, זהירות, המחצבה סכנה לשכונה

  2. 2

    שכונת גני זוהר קרובה יותר ושורדת. נכון יש פיצוצים ורעידות אך זה לא העיקר. אלעד מקום טוב לגור בו.